Nieuwsbrief December 2009

Inmiddels zitten wij al weer in december 2009. Het jaar is al weer bijna ten einde en wij maken als Stichting Paardenopvang Sellingen weer de balans op over het jaar 2009. In 2009 hebben 12 paarden en pony's een nieuw adoptieadres gevonden. Helaas hebben wij 3 paarden of pony's moeten laten inslapen. Op financieel vlak was het dit jaar wat minder, maar desondanks heeft de stichting zich kunnen redden. Wij kregen in 2009 minder donaties of giften.

Wij hebben als bestuur van stichting Paardenopvang Sellingen moeten besluiten om het afstands en plaatsings geld aan te passen en wel op ieder 375,- euro. Dit besluit is er gekomen omdat wij een stichting zijn zonder winstoogmerk en om toch alle kosten toch te kunnen dekken, hebben wij de prijs aangepast.

Ook naast stichting Paardenopvang Sellingen is er het Paardenrusthuis Over de Dijk. In het paardenrusthuis blijft u, integenstelling van de Stichting, eigenaar van uw paard of pony. Wilt u gebruikmaken van het paardenrusthuis, dan vragen wij hiervoor een maandelijkse vergoeding van 125,-euro per maand, excl. Hoefsmid, DAP en paardentandarts.
Ons doel voor 2010 is wederom om een groot aantal paarden en pony's een 2e kans te bieden dan wel via stichting of paardenrusthuis.

STEUN ONS!!!

Uw mail kunt u zenden via contact formulier of overdedyk26@hetnet.nl, en u kunt ons telefonisch bereiken op gsm 0621816917 of gsm 0654320585.

Ook voor vragen over verzorging, huisvesting etc. kunt u ons altijd benaderen. Mocht u een bericht, evenement of workshop etc. onder de aandacht willen brengen, mail ons dan en het wordt in onze nieuwsbrief vermeldt.

Om de verzorging van de paarden te kunnen blijven financieren en om nog meer paarden te kunnen adopteren is veel geld nodig. Daarom blijft Stichting Paardenopvang Sellingen om financiële steun vragen. Zowel een eenmalige donatie en/of een periodieke bijdrage als aanvulling ter dekking van de maandelijkse kosten voor de verzorging, maar ook de extra kosten zoals: aangepast voer, hoefsmid, dierenarts, tandarts, zijn zeer welkom en bovendien nodig om ons doel als stichting te laten slagen.

Steunons!

De Stichting Paardenopvang Sellingen krijgt geen subsidie voor haar werk en is geheel afhankelijk van de financiële steun van donateurs.

Ons rekeningnummer:

5654.83.773, t.n.v. Stichting Paardenopvang Sellingen

U kunt er op rekenen dat uw donatie, gift, schenking of nalatenschap goed wordt besteed.