Nieuwsbrief mei 2008

Inmiddels is het alweer maand mei. Wij zijn volop bezig om onze voorraad hooi, kuil en stro weer in de grond te krijgen en rond augustus weer te kunnen oogsten. Nu een overzicht van laatste tijd.

Herplaatst :

Black,

De grote zwarte merrie heeft inmiddels haar plek gevonden omgeving Emmen. Zij heeft gezelschap van Chopin. Beiden zijn naar zelfde adres gegaan om daar van hun oude dag te genieten.

Ter Adoptie aangeboden :

Kodoa, Kodoa

Sinds mei 2008 staat Kodoa bij ons. Kodoa is een merrie van 1992 en is niet meer geschikt voor rijden. Kodoa heeft hoefkatrol en is hierop afgekeurd. Het is een forse, grote merrie, maar erg vriendelijk in omgang.

Binnengekomen en te zijner tijd ter adoptie aangeboden :

Ike, Ike

Sinds mei 2008 staat Ike bij ons. Ike is een ruin van 1990 en is niet meer geschikt voor rijden. Ike heeft een forse koliek gehad en een peesblessure. Ike is pas in 2010 beschikbaar voor adoptie !

Steun ons als donateur!

Stichting Paardenopvang Sellingen krijgt geen subsidies om haar belangrijke werk te doen, dus zijn wij geheel afhankelijk van de financiële steun van donateurs. Zij zorgen ervoor dat wij voor de dieren op kunnen blijven komen. U kunt uw bijdrage (min. 14,75) overmaken naar rekeningnummer 5654.83.773 tnv Stichting Paardenopvang Sellingen.