Nieuwsbrief augustus 2007

Wat vliegt de tijd, het is alweer zover om een nieuwe Nieuwsbrief te maken. Voor ons zijn het een aantal drukke weken geweest.

Hoe kunnen wij dit alles realiseren?
Dat het bouwen en onderhouden van stallen, het aankopen en/of huren van weiden en de verzorging van onze paarden en pony's een massa geld kost is duidelijk.
Subsidies ontvangen we niet. Daarom durven wij te rekenen op uw steun. Stichting Paardenopvang Sellingen heeft ieder van u nodig, hoe gering uw bijdrage ook is. Als u het ook belangrijk vindt dat onze trouwe viervoeters nog een prettige oude dag krijgen, dan kunt u ons steunen door donateur te worden.
Voor bedrijven (groot of klein) is het eveneens mogelijk om tegen geringe vergoeding een link op onze website te plaatsen.
Wij hebben een vaste dierenarts, hoefsmid en paardentandarts, zodat ze de best mogelijke zorg krijgen op hun oude dag. Elke 2 maand bekapt de hoefsmid alle paarden en pony's opnieuw, en indien nodig vaker. De dierenarts komt indien nodig. De paardentandarts controleert alles 2 maal per jaar.
Wij zijn 7 dagen per week geopend.
Houdt u van dieren en in het bijzonder van paarden en pony's?
Steun dan:

Stichting Paardenopvang
Burg. Buiskoolweg 26
9551 TZ Sellingen (prov. Groningen)

Ons rekeningnummer : RegioBank 6969.19.095

Chopin
Chopin is een 4-jarige ruin waar wij nog een adoptiegezin voor zoeken. Voor informatie en/of interesse kunt u contact opnemen.

Oproep vrijwilligers
Met al een beetje van uw tijd kunt u ons geweldig helpen. Voor meer informatie over de verschillende mogelijkheden neem contact op.

Donateurs - Aanmeldingsformulier
Alvast hartelijk dank voor de getoonde belangstelling!

Onderwerp:
Naam/bedrijf:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Opmerkingen:
Ik zal
euro overmaken op rek.nr. 6969.19.095 t.n.v Stichting Paardenopvang Sellingen.