Nieuwsbrief juni 2007

Vanaf deze plaats kijk ik in tegenstelling tot eerdere keren bijna alleen vooruit.
Erg veel bijzonderheden zijn er trouwens ook niet voorgevallen, zodat de drang om terug te kijken makkelijk beheersbaar is.

Vooruitkijkend constateer ik dat het 5 jaar geleden is dat wij Stichting Paardenopvang Sellingen hebben gestart. Het zijn vijf jaren met voornamelijk hoogtepunten geweest. Persoonlijk ben ik erg blij dat wij deze stap vijf jaar geleden, na lang wikken en wegen, toch hebben gezet.

Met trots kijk ik naar wat er allemaal hebben bereikt. Als de komende vijf jaar op dezelfde wijze verlopen, rest mij niets dan tevredenheid.

Verder kan ik zeggen dat er weinig bijzonderheden gaande is.

Dalarna Dalarna

Op 18 juni 2007 hebben wij in onze groep Dalarna opgevangen. Dalarna is een merrie van 28 jaar. Persoonlijk heb ik goede herinneringen aan Dalarna omdat ik jaren geleden al kennis met haar maakte toen ze nog actief in de manege liep. Ondanks haar leeftijd geniet Dalarna volop van haar resterende leven. Voor haar zoeken wij dan ook een adoptiegezin die haar met liefde wil verzorgen en opvangen.

Chopin

Op 18 juni 2007 hebben wij in onze groep Chopin opgevangen. Chopin is een ruin van 4 jaar. Helaas heeft hij tijdens een rit een ernstige blessure opgelopen waardoor hij niet meer geschikt is om intensief op te rijden.

Vrijwilliger(s)

Wij zijn op zoek naar vrijwilliger(s) die ons kunnen helpen met de verzorging van de paarden, en alle overige voorkomende werkzaamheden. Mocht je interesse hebben, neem contact met ons op.

Houdt u van paarden ???

Steun Stichting Paardenopvang Sellingen. Als u het ook belangrijk vindt dat onze trouwe viervoeters een prettig leven geniet, dan kunt u ons steunen door donateur te worden voor € 12,50 per jaar.
U ontvangt dan 4 keer per jaar een boekje zodat u steeds geïnformeerd blijft over het wel en wee van de paarden en pony's.

Stuur vandaag nog de bon op naar :
Burg. Buiskoolweg 26
9551 TZ Sellingen (prov. Gr.)

U krijgt dan een rekening toegestuurd.

Ja, ik word donateur van Stichting Paardenopvang Sellingen voor een bedrag van ........ per jaar (minimaal € 12,50)

Naam .................................

Adres .................................