Nieuwsbrief februari 2007

Inmiddels zijn we weer op weg in 2007. De dagen vliegen wanneer je druk bezig bent, en je vraagt je af waar de tijd is gebleven.

Barney

Inmiddels heeft Barney een nieuw adoptie-gezin in omgeving Midwolda. Hij heeft het er reuze naar zijn zin en heeft een maatje waar hij goed mee kan opschieten.

Kannie

Kannie is een merrie van 14 jaar. Ze kan recreatief nog worden gereden en is herstellende van een pees-blessure. Voor haar zoeken wij een nieuw adoptie-gezin. Voor informatie en/of afspraak neem contact op.

Galope, de ideale wijn voor paardenliefhebbers Galope

In Chili heeft men wat met paarden. Niet voor niets is het paard één van de meest bezongen onderwerpen. Bij het Chileense wijnhuis Galope is niet alleen de naam van het wijnhuis zeer toepasselijk, maar ook op de flessen pronkt groots een goudkleurige afbeelding van een paard. Wijnvoordeel heeft voor de echte paardenliefhebber een spectaculaire aanbieding van de schitterende Galope-wijnen.
Om als lezer van de St. Paardenopvang nieuwsbrief zelf de proef op de som te nemen heeft Wijnvoordeel voor u een spectaculaire aanbieding van de Galope Cabernet Sauvignon Merlot en de Galope Chardonnay Sauvignon Blanc. Deze schitterende wijnen kunt u bestellen van € 5,95 voor slechts € 3,95 per fles.
Kijk op www.wijnvoordeel.nl/paarden voor meer informatie.

Bestuur

Het bestuur is op zoek naar nieuwe bestuursleden die samen zich willen inzetten voor Stichting Paardenopvang Sellingen. Voor interesse en/of informatie, mail ons.

Vrijwilligers gezocht...

De stichting kan hulp gebruiken van vrijwilligers, voor verzorging, pr. etc. Wanneer u interesse heeft in het meehelpen met de verzorging van de pony's en paarden, neem dan contact met ons op.

Financiele steun ...

Wilt u onze stichting financieel steunen dan kunt u uw gift overmaken op:
Regiobankrekening: 69 69 19 095
T.n.v. Stichting Paardenopvang Sellingen